RE/MAX A-City

O nás

Naše zkušenosti jsou vaše výhoda. I proto se snažíme v naší kanceláři vytvářet takové zázemí pro práci a další edukaci našich realitnách makléřů, aby pro své klienty mohli co nejlépe naplňovat náš reklamní slogan: „RE/MAX - Realitní služby, jaké si přejete“.

O nás - RE/MAX A-City

Historie realitní kanceláře RE/MAX A-City se začala psát roku 2001, kdy jsme po studiích na vysoké škole začali navštěvovat různá školení a kurzy od finančních produktů, poradenství a realitních kurzů. Začali jsme nejprve finančním poradenstvím a jelikož nám byl obchod s nemovitostmi bližší, postupně jsme přešli především na realitní činnost. Začínali jsme od úplné nuly, nejprve jako samostatní realitní makléři s malinkou „garážovou“ realitkou. V roce 2004 jsme založili firmu A-City spol. s r. o. Byla z nás malá realitní kancelář o 2 makléřích. A hned od počátku jsme byli, vzhledem k inovacím a absolvování rozličných školení, úspěšní. Také díky investicím do marketingu a zejména díky „jinému přátelskému“ přístupu ke klientům, který v té době nebyl obvyklý. Od počátku jsme využívali advokátní kanceláře k přípravě smluvní dokumentace, na rozdíl od v té době běžné situaci, kdy makléři i celé kanceláře psali kupní smlouvy klientům každý sám svépomocí bez jakékoliv kontroly nebo pomoci právníka. Bohužel tento nešvar u některých makléřů a kanceláří přetrvává dodnes.
 

Od začátku jsme věděli, že využít profesionální realitní kancelář má smysl. Za celou svou praxi jsme se setkali s tolika případy velmi nevýhodného prodeje samoprodejce, kdy ztráta pro něj byla i 50 % ceny, oproti částce, kterou mohl dostat. Jeden příklad za všechny. Jeden náš známý nám chtěl asi dokázat, že dokáže prodat svůj byt sám bez realitní kanceláře. A zadařilo se! Opravdu prodal. Stalo se to v Třebíči (10/2021). Měl krásný byt 3+1 po rekonstrukci (před 3 lety). Byt prodal za cenu 3,2 mil. sousedovi. Během měsíce jsme dostali do nabídky na tom samém patře také byt 3+1 v horším stavu (12 let od rekonstrukce). Byt jsme prodali za 3.990.000 Kč. Ztráta to pro něj je opravdu bolestná. Proto doporučujeme, zjistěte si opravdovou cenu vaší nemovitosti.

Od roku 2005 jsme začali spolupracovat se specialistou na nemovitostní právo advokátní kanceláří Mgr. Mimránka, se kterým spolupracujeme dodnes. Našeho pokroku si začali všímat i konkurenční makléři a začali k nám ve větším počtu přestupovat. Vzhledem k tomu, že byl o naše služby zájem a měli jsme dostatek kvalitních nových makléřů, otevřeli jsme pobočky po celé Vysočině a Brně a postupně do roku 2007 jsme měli 21 kanceláří po celé ČR. Fungovali jsme pod názvem Realitní kanceláře A-City. V tu dobu jsme se stali 4. největší realitní kanceláří v ČR. Následně jsme s odchodem jednoho ze spolumajitelů (aktuální ředitelky kanceláře Ing. Stanislavy Fašinové) na mateřskou dovolenou některé pobočky ve vzdálenějších regionech předali makléřům. Už v roce 2007 jsme začali zjišťovat, že pro kvalitní rozvoj a maximální komplexní služby pro klienty, nejde jednoduše vše zajišťovat a stíhat jen v málo lidech ve vedení a obslužném personálu.
 

Několikrát se nám během naší praxe stalo a na to také klienty upozorňujeme, je svěření nemovitosti nebo obchodu jednotlivci (samomakléři), může vyvolat dost značné komplikace. Zdraví a čas mají všichni jenom jeden. Stalo se nám několikrát, že makléř onemocněl/měl havárii, nějakou dobu nebyl schopen ani brát telefon, a pak začíná hon s časem. Banka vyhrožuje, podpisy váznou, termíny propadají… Pokud u makléřů, kteří jsou sami RK a nemají žádného kolegu a tím je nemá kdo zastoupit, toto nastane, je zle. Další příklad z praxe: Klient u nás nemovitost kupoval a u samomakléře prodával. A díky tomu, že se makléř vyboural na motorce a nekomunikoval, se to nepodařilo bez pokut a vícenákladů vyřešit i přes velkou časovou rezervu. Protože makléř, ani nikdo další za něj, 14 dní nebral telefon. Teprve pak jsme se dozvěděli, že měl nehodu, a i tak, než nám mohl předat dokumenty a informace k pokračování vyřízení případu, utekl více než měsíc. A banka byla neúprosná… Takových možných komplikací, jako je pozdní návrat z dovolené, nehoda, nemoc, rodinné problémy a v poslední době např. karanténa nebo izolace, může nastat hodně. Proto určitě doporučujeme, obracejte se na realitní kancelář s týmem specialistů, a ne na realitní kancelář o jednom makléři.

Uvědomili jsme si, že nikdy nemůžeme dát maximální podmínky pro růst makléřů, tak i služby klientům, jen jako běžná lokální kancelář a začali jsme se poohlížet po silném partnerovi. Tou dobou byla na trhu již Realitní společnost České spořitelny (RSČS) i RE/MAX. Vzhledem k tomu, že jsme byli vybráni a osloveni RSČS, domluvili jsme se s nimi na strategickém partnerství. Od roku 2007 jsme tak měli pobočky Jihlava, Třebíč, Žďár nad Sázavou, Pelhřimov a Havlíčkův Brod pod hlavičkou Realitní společnosti České spořitelny. Vzhledem k tomu, že ostatní lokality, kde jsme působili, byly obsazené jinými partnery a my jsme chtěli mít celou síť poboček pod jednou franšízou, domluvili jsme se v roce 2008 na ukončení. A v roce 2009 jsme udělali důležité a správné strategické rozhodnutí a vstoupili jsme do sítě RE/MAX.

Tím, že jsme si prošli postupně od práce sólo realitního makléře, založení malé realitní kanceláře, přes vedení 21 poboček vlastních kanceláří a následný vstup do sítě RE/MAX, jsme si prošli vším, co se dá v realitním podnikání projít.

Proto si troufáme říct, že za těch 21 let zkušeností se všemi stupni našeho vývoje si můžeme dovolit říct, co pro naše klienty, makléře i nás bylo dobré a co ne.

Zásadní výhodou proti lokálním kancelářím, kterou jsme poznali už při tom, když jsme měli 21 vlastních poboček. Bylo zejména to, že když přišel klient, že chce prodat byt v Jihlavě a zároveň koupit v Brně. Byli jsme mu schopni vyhovět v obou městech s tím, že mu stačilo navštěvovat pouze jednu pobočku, tam, kde aktuálně bydlel. Zejména tím, že jsme obě transakce řešili my, jsme mohli krásně navázat termíny, a i když došlo k částečnému posunu termínů díky bance, klient neplatil žádnou pokutu, protože to právě řešila jedna kancelář a vykomunikovala změnu termínu na obou stranách (RE/MAX má více jak 170 poboček).

Rozdíl, když jsme pracovali pro klienty jen jako klasická lokální realitní kancelář a nyní v síti RE/MAX, je značný. Aby se makléř mohl kvalitně věnovat své práci, není možné, aby vše stíhal sám. Jen vyhledávání informací, školení, různé druhy marketingu, práce se sociálními sítěmi, právní a ekonomické semináře, stavební minimum, poté práce v terénu, jako je focení, příprava nemovitosti k prodeji, příprava do inzerce, prohlídky, smlouvy a mnoho dalšího, je toho prostě moc…

Proto tolik informací musí zpracovávat tým lidí, aby je mohl kvalitně předat makléřům a posléze klientům. A to v RE/MAX šlape na jedničku. Ten, kdo dělá sám sólo makléře nebo pracuje v malé realitní kanceláři, tu práci nebude dělat kvalitně nebo nemá žádný volný čas a proto vyhoří. Příběhů makléřů známe desítky a čest výjimkám.

Na centrále RE/MAX pracuje mnoho kvalifikovaných lidí, kteří se starají, aby měli kanceláře a makléři možnost poskytovat maximální servis klientům a zejména, aby byli kvalitně proškoleni a využívali marketing na maximum. Jedině tak se dá docílit pro klienty maximální možné ceny. A o to jde klientům především. Čím více lidí oslovíte, tím větší pravděpodobnost je, že získáte vyšší cenu pro svého klienta. Jeden důkaz za všechny: zadejte si do vyhledávačů jako je Google, Seznam např. prodej dům Jihlava nebo jiná realitní vyhledávací slova a uvidíte, že RE/MAX se pohybuje vždy na předních pozicích.

Jen jako realitní kanceláře A-City a poté jako RE/MAX A-City jsme prodali více než 4500 nemovitostí. Celý RE/MAX má již více než 170.000 spokojených klientů, a to hovoří za vše.

Děláme to opravdu dlouho a opravdu dobře. Vyzkoušejte nás. S důvěrou se na nás obraťte, určitě budete spokojeni.
 

Za RE/MAX A-City

Ing. Stanislava Fašinová
ředitelka kanceláře

 

Kontaktovat kancelář

*
*
*
*
*
lname: fname: fullname:

 

O RE/MAX Česká republika

Mise RE/MAX ČR

Stavíme na celosvětovém úspěchu společnosti RE/MAX v obchodu s nemovitostmi. Strategicky a dlouhodobě budujeme silnou pozici této společnosti v České republice.

Vysokou profesionalitou a etikou našich makléřů a kanceláří překonáváme očekávání zákazníků a pozitivně ovlivňujeme způsob obchodování na českém realitním trhu.

Spolu s našimi partnery, dodavateli a akcionáři tvoříme silný tým, který má společný zájem maximálně uspokojovat potřeby zákazníků v obchodu s nemovitostmi.

Budujeme dlouhodobé a korektní vztahy s našimi zákazníky, místní komunitou, obchodními partnery a kolegy, protože lidé a mezilidské vztahy jsou pro nás v obchodě mimořádně důležité.

 

Hodnoty RE/MAX ČR

  • Dbáme na to, aby každý profitoval: zákazníci, makléři, majitelé i akcionáři – to je jediná cesta k trvalému a úspěšnému růstu.
  • Víme, že lidé jsou to nejdůležitější – každý problém se dá vyřešit, jestliže existuje tým těch správných lidí a přátel.
  • Garantujeme našim zákazníkům vysoce etické chování tím, že jednáme v souladu s RE/MAX Etickým kodexem a RE/MAX Reklamačním řádem.
  • Zaměřujeme se na potřeby našich zákazníků a řídíme se principy RE/MAX Zaručené spokojenosti zákazníků.
  • Dbáme na to, aby byl růst generován znalostmi a profesionalitou, proto se v obchodování řídíme RE/MAX Profesionálními prodejními standardy.
  • Zaměřujeme se na jednoduchost, jasnou zodpovědnost a rychlost realizace prostřednictvím sdílení a opakovaného využití informací a zkušeností, protože dlouhodobě mohou na trhu obstát a vítězit jen ti rychlí.
  • S našimi kolegy a partnery jednáme vždy s důvěrou, úctou a respektem a budujeme vztahy založené na otevřené komunikaci, oddanosti a loajalitě.
  • Zaměřujeme se na perfektní realizaci těch správných věcí, protože víme, že někdy méně znamená více. Dbáme proto o podstatu věci, ne o prázdnou formu.